أحدث الأخبار

هاجم الإعلامي عمرو أديب الفنان محمد رمضان مساء أمس الجمعة خلال تقديمه برنامج الحكايه المذاع على شاشة قناة أم ب

المؤشر,محمد رمضان,عمرو أديب,أخبار الفن,الإعلامي عمرو أديب,برنامج الحكاية,نمر وان,تحفظ الدولة على أموال رمضان

calendar الثلاثاء 20 فبراير 2024
رئيس التحرير
عبد الحكم عبد ربه

من جديد .. عمرو أديب يهاجم محمد رمضان

عمرو_أديب_يهاجم_محمد_رمضان  المؤشر
عمرو_أديب_يهاجم_محمد_رمضان

هاجم الإعلامي عمرو أديب، الفنان محمد رمضان، مساء أمس الجمعة خلال تقديمه برنامج “ الحكايه” المذاع على شاشة قناة “ أم بي سي مصر”، وذلك بعد أن صرح محمد في فيديو بأن الدلة تحفظت على أمواله.



وقال عمرو أديب :” محمد رمضان فاكرنا هبل، وفاكرنا في عصر الجمهور الحقيقة مبتوصلوس، وحب يدينا انطباع أن هو مش بيعز حاجة على بلده، وأن البلد حطت إيديها على فلوسه، محمد بيضحك علينا كلنا وبيقول البلد حطت إيدها على فلوسي”.

وأضاف :” لا ياعم البلد عايشه من غير فلوسك وفي غني عنها، ومصمم يكذب تاني ويقول للعالم أن في مصر الحكومة بتحط إيدها على فلوس الناس”.

وتابع :” مصر مزنوقة في قرشين واخدت فلوس رمضان .. وقالك أنا بشيل الفلوس في البيت، الفلوس دي يامحمد فلوس الراجل اللي مات .. دي فلوس التعويض بتاعته يا راجل يا مفتري الراجل مات مش كنت تروح تلم القرشين وتديها لأهله”.

وأردف :” لازم تستنى لما يجيوا يحجزوا على الفلوس .. يا راجل حرام عليك اتقي الله، أبسط حاجة كنت تعملها مش 6 مليون أدي 10 أهي وأنا اسف والأعمار بيدي الله”.

وأشار :” أنا لسه عند ندري يوم ما أكسب القضية ندري موجود الفلوس كلها وهحط قدهم يروحوا مستشفى أبو الريش، فلوسك اللي أنت مخبيها في البيت هتروح للأطفال تتعالج”.